Open Cbox

Result Semester 4


Selamat petang semua.  Lama yaya tak update blog ni kan.  Apa khabar semua?  Sihat?  Yaya harap semua sihat sejahtera ye.  Okay, back to the topic.  09/05/2013 merupakan tarikh yang ditunggu-tunggu oleh semua pelajar UiTM.  Pada tarikh tu keputusan peperiksaan keluar.  Bila tiba tarikh tu, yaya rasa berdebar-debar dan takut.  Maklumlah semua tu merupakan pulangan untuk kita selepas kita berhempas pulas semasa study.

Alhamdulillah, result yaya meningkat untuk semester ni.  Alhamdulillah juga yaya dapat Dean List untuk semester ni walaupun hanya cukup-cukup makan hehehehe.  Ini merupakan kali kedua yaya dapat Dean List.  Yaya harap nexr semester akan dap yang lebih baik lagi.  Aameen.  Ni semua hasil tunjuk ajar daripada semua pensyarah yang telah mengajar yaya, berkat doa dan sokongan daripada kedua ibu dan ayah yaya,  dan juga sokongan daripada kawan-kawan.  

P/S - Anyway, tahniah untuk semua pelajar UiTM.  Ini semua adalah hasil usaha kita.  Teruskan usaha kalian untuk dapatkan yang terbaik.

No comments :