Open Cbox

CiRi-CiRi SeSeOrAnG mEnCiNtAiMu


1. seseorang yang mencintai kamu tidak akan pernah memberikan alasan kenapa ia mencintai kamu, yang dia tahu dimatanya hanya ada kamu seorang.

2. seseorang yang mencintai kamu akan selalu menerima kamu apa adanya, dimatanya kamu selalu yang tercantik/tertampan.

3. seseorang yang mencintai kamu ingin selalu tau tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tau kegiatan kamu.

4. seseorang yang mencintai kamu akan mengirimkan sms seperti “selamat pagi”"selamat hari minggu” “selamat malam”, walaupun kamu tidak membalas sms ye.

5. ketika kamu menyambut ulang tahun kamu dan kamu tidak mengundangnya setidaknya dia akan call kamu dan mengucapkan selamat atau mengirim sms.

6. seseorang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu,mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah lupa, kerana saat itu adalah sesuatu yang berharga untuknya.

7. seseorang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kata-kata yang kamu ucapkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengatakannya.

8. seseorang yang mencintai kamu akan belajar menyukai lagu-lagu kesukaanmu, mungkin meminjam CD/kaset kamu,kerana ia ingin tau kesukaanmu, kesukaanmu kesukaannya juga.

9. sekiranya kamu sakit,dia akan sering menghantar sms/call kamu kerana risau tentangmu.

10. jika kamu akan menghadapi ujian, dia akan menanyakan bila ujian itu dan tiba harinya ia akan mengirimkan sms “good luck” atau call kamu untuk memberi semangat kepadamu.

11. seseorang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tapi itu ialah suatu barang yang istimewa buat dia.

12. seseorang yang mencintai kamu akan terdiam ketika sedang berbicara ditelefon denganmu, sehingga
kamu menjadi binggung saat itu kerana dia merasa gugup.


13. seseorang yang mencintai kamu akan selalu ingin berada disampingmu dan ingin menghabiskan hari-harinya denganmu.

14. Jika suatu hari kamu harus pindah ke tempat lain untuk waktu yang lama dia akan memberikan nasihat supaya kamu berhati-hati dengan persekitaran yang akan membawa pengaruh buruk bagimu.

15. seseorang yang mencintai kamu akan bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

16. seseorang yang mencintai kamu akan sering melakukan perkara yang pelik seperti call kamu 100x dalam sehari, atau membangunkanmu ditengah malam kerana ia sms/call kamu kerana saat itu dia sedang memikirkanmu.sekiranya kamu kata tindakannya membuatmu terganggu,dia akan minta maaf dan tak kan melakukannya lagi.

17. Jika kamu memintanya untuk mengajarmu sesuatu maka ia akan mengajarmu dengan sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia.

18. jika kamu menghindarinya atau memberi reaksi penolakan, dia akan menyedarinya dan menghilang dari kehidupanmu walaupun hal itu membunuh hatinya kerana yang ia inginkan hanyalah kebahagiaanmu.

19. Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada disana menunggumu kerana dia tak pernah mencari orang lain. Ya…………dia selalu menunggumu.

No comments :