Open Cbox

IsI hAtIkU



sayang..
inginku luahkan segala isi hatiku kepadamu..
namun aku tak berdaya..
disini aku coretkan segalanya..
agar kau mengerti perasaanku kini..
terlebih dahulu ku ingin memohon maaf
kerana ku tak jujur denganmu
sepanjang perkenalan kita ini
maafkan aku sayang..
aku tahu diriku ini terlalu banyak kekurangan
terasa seperti diriku ini tidak layak untukmu

sayang..
aku terlalu menyayangi dan mencintaimu
tiada kata-kata yang mampu ku ucapkan
untuk membuktikan cintaku kepadamu
walaupun hatiku ini sering kau sakiti
aku cuma ingin kau sentiasa disisiku
untuk mendengar segala rintihanku
memberi dorongan dan sokongan kepadaku
di saat aku memerlukanmu
ku mohon kepadamu agar kau mempercayaiku kerna
kepercayaan itu penting dalam sebuah perhubungan
tanpa kepercayaanmu perhubungan ini akan retak
aku tak mahu perhubungan ini berakhir
kerna aku terlalu menyayangimu
tanpamu hidupku terasa kosong dan kesunyian
aku ingin mendengar gelak tawamu
dengan gelak tawamu aku akan terasa tenang
ku mohon kau jangan sesekali sakiti hatiku
jangan sesekali tinggalkanku
dan jangan sesekali menduakanku
ku mohon kau setia dan jujur denganku
walauapapun yang terjadi
kerna aku terlalu mencintaimu sayang

No comments :