Open Cbox

Semuanya Sudah Berakhir


Hai semua. Sihat? Selamat berhujung minggu ye buat semua pembaca. Petang-petang macam ni kalau pekena ABC or cendol pun sedap ni. Aishhh. Mana nak cari semua tu. Awak semua dah makan tengahari ke? Kalau dah, alhamdulillah. Kalau yang belum tu jangan lupa makan ye.

Okay, apa yang yaya nak kongsikan dengan semua pembaca hari ni. Ermmmm. Actually hubungan yaya dengan Mr.H dah berakhir. Yaya yang minta semua ni sebab yaya tak mampu untuk terus disakiti.  Memang yaya sayang sangat kat dia, tapi kalau dia tak pernah nak hargai yaya, nak buat macam mana kan? So, yaya decide untuk lepaskan dia. Yaya tau cinta tak semestinya memiliki kan? Yaya redha dengan semua ni. Kalau ada jodoh yaya dengan dia, adalah. Kalau tak ada, nak buat macam mana kan. Yaya cuma mampu berdoa agar dia bahagia bersama orang yang dia sayang and yaya akan terus berdoa dan berharap agar suatu hari nanti dia akan berubah ke arah kebaikan walaupun yaya tak bersama dengan dia. Semua kenangan antara yaya dengan dia tak akan yaya lupakan. Yaya tau yaya bukan yang terbaik untuk dia. Mungkin ramai yang tengok yaya tak sedih. Siapa yang tak sedih bila semua ni berlaku. Cuma yaya fikirkan perkara yang positif. Yaya tak nak serabut lagi. Mulai hari ni, yaya tutup pintu hati yaya untuk terima seseorang dalam hidup yaya. Yaya dah penat dah nak hadapi semua ni. Bukan maksud yaya untuk berputus asa, tapi yaya dah penat dengan semua ni. Siapa pun jodoh yaya, yaya akan terima. 

p/s - to Mr.H, terima kasih untuk semuanya. Halalkan makan minum saya ye. Saya akan gembira bila tengok awak gembira. Mungkin saya bukan yang terbaik untuk awak. Awak jaga diri awak baik-baik okay. Jangan lupa solat 5 waktu. Study elok-elok, jangan main-main je. Tak nak tension-tension or serabut. Jangan suka tangguh bila buat assigment ye. Semoga berjaya didunia dan diakhirat. Saya sentiasa akan doakan yang terbaik untuk awak. 


No comments :